Fiskeklubben Sildeskæl

Så kom vi endelig ud og fiske efter en del aflysninger. 5 mand var afsted og der blev fanget store fine markraller. Vi startede kl 07 og kom i havn igen kl. 12.

Vi havde jo håbet at vi var flere afsted men vi kan ikke stampe flere op ad jorden. For vi tror det er der i gemmer jer.

Nu kan i se under næste fisketure - datoer og sted så i evt. kan komme med - som vi håber.

Hilsen

Børge og Steen

Hej allesammen. smiley

Så var vi - altså os 6 mand - på vandet med Arresø fra Helsingør havn. Skøn pensionist tur da det var en hverdag. Den sol vi havde ventet på, var ikke lige den som ville titte frem. Men vejret var perfekt til fangst.  35 stk. fladfisk blev det til. Ikke dårligt.

Næste tur en den 31-8 på en makrel tur. Så håber vi den bliver til noget. Tilmelding til turen er senest den. 23-8

Pris 400.- fra kl. 7 til kl. 12 Fra Helsingør Havn.

Hilsen Børge og Steen. yes

Vores nye mottoer:

¨¨Skal man have lidt fiskeheld - skal det gøres med fiskeklubben sildeskæl.¨¨ enlightened

Sildeskael.dk V/Käthe og Børge Jensen Bøgevej 5 3200 Helsinge CVR-nummer 42173762.
E-mail spiren@gmail.com/sildeskael@gmail.com Tlf: +45 23412128
/51291978